Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

Inhuurvraagstuk
Er zijn verschillende redenen waarom u behoefte kunt hebben aan tijdelijke versterking van uw inkoop- en contractmanagement capaciteit, bijvoorbeeld opvang van zwangerschapsverlof, ziekte, verloop, pieken in drukke periodes of juist tijdelijke aanvulling met specifieke kennis voor een project. Eventueel kunt u uw inkoop al dan niet tijdelijk outsourcen, bijvoorbeeld indien u zelf een tijdelijke organisatie bent. In overleg met u bepalen wij de de te bereiken resultaten, de noodzakelijke capaciteit en begroten wij de kosten.

Flexibiliteit
Het kan gaan om een vast of flexibel aantal uren, parttime of fulltime. Wij bewegen mee met uw behoefte (kwalitatief en kwantitatief), zodat u nooit meer dan nodig inhuurt. Het kan gaan om een klein doeltreffend op elkaar ingewerkt team van bijvoorbeeld 2 mensen om zo tegen lagere kosten te beschikken over strategische èn tactische capaciteit, maar het kan ook gaan om één persoon, bijvoorbeeld een contractmanager.

Soorten inhuur
Pro 10 voorziet snel in goed inzetbare tijdelijke inkoopadviseurs, operationeel inkopers, leidinggevenden, contractmanagers en aanbestedingsjuristen. Wij zetten eigen mensen in en zzp'ers, trainees en kandidaten van collega-bureaus. Het kan generalisten betreffen die ervaring hebben met allerlei soorten inkooptrajecten, maar het kunnen ook specialisten zijn op het gebied van bijvoorbeeld Werken, Sociaal Domein, ICT, Materieel of Facilitair. Wij beschikken over mensen op strategisch, tactisch en operationeel niveau. 

Wet DBA
Vanaf 1 januari 2020 handhaaft de Belastingdienst de wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) bij opdrachtgevers. Dit betekent dat er duidelijkheid moet zijn over de arbeidsrelatie tussen de inhuurkracht en de opdrachtgever. Er mag geen sprake zijn van een dienstbetrekking (loondienst). Er is volgens de Belastingdienst sprake van een dienstbetrekking als de zzp'er het werk zelf moet doen en niet iemand anders mag inzetten, als er een gezagsverhouding is en er meer betaald wordt dan de gemaakte kosten. Opdrachtgevers kunnen ervoor kiezen mensen in te huren die in loondienst zijn van Pro 10 indien er sprake is van voorgaande. Bij de inzet van zzp'ers volgt Pro 10 modelovereenkomsten van de belastingdienst. Tijdelijke inhuur voor inkoop is bij Pro 10 in goede handen.

Deskundige professionals die passen bij uw organisatie
Pro 10 kijkt niet alleen naar het cv van haar kandidaten. Elke inkoop professional wordt uitgebreid besproken, we leven ons in en kennen elke kandidaat persoonlijk. Op deze manier kunnen wij inschatten welke kandidaat er bij de organisatie past en kan er een perfecte match tot stand komen. Uiteraard kijken wij ook naar wat de opdrachtgever wil bereiken met de inzet van tijdelijke inkoopkracht. Daarna begroten wij de benodigde uren en dragen zorg voor de resultaten. Pro 10 zet alleen professionals in die passen bij uw organisatie, de context en de cultuur. Wij hebben korte communicatielijnen en kunnen snel schakelen. Indien je kandidaten wilt overnemen is dat uiteraard bespreekbaar. Wij zetten ons daar constructief voor in.

Onze klanten
Pro 10 heeft voor de inzet van flexibele arbeid (raam)overeenkomsten met de Rijksoverheid, gemeenten, waterschappen en waterbedrijven, Hoge Colleges van Staat, toezichthouders, provincies, stichtingen en diverse zelfstandige bestuursorganen (zbo's). Pro 10 werkt voor de publieke sector en is thuis in het politiek maatschappelijk speelveld.

Voordelen
Kies je voor het inhuren van inkoopkracht via Pro 10? Dan beschik je snel over goede mensen. Onze kandidaten zijn fijn om mee samen te werken. Pro 10 is erg flexibel en kan naar wens snel opschalen of afschalen. Bovendien kunnen alle ingezette kandidaten terugvallen op alle inkoopkennis en aanbestedingsexpertise die Pro 10 in huis heeft. Zo is er altijd toegang tot uitmuntende kennis over Europese aanbestedingen, inkoop en contractmanagement. Lees hier eventueel meer over Pro 10.

Door het inhuren van professionals via Pro 10 beschikt u snel over goede mensen, waarmee het fijn samenwerken is. Dankzij de ruime ervaring van onze professionals werken zij efficiënt, waardoor zij minder tijd nodig hebben om hun taken uit te voeren. Verder zijn we flexibel en kunnen we snel op- of afschalen. De ingezette mensen kunnen terugvallen op alle inkoop- en aanbestedingsexpertise die wij in huis hebben. Deze expertise betreft allerlei soorten Europese aanbestedingen, inkoopbeleid, inkooporganisatie, inkoopinstrumenten.  

Inkoopkracht inhuren of opdrachten aannemen
Neem contact met ons op als je een inkoopprofessional wilt inhuren. Bel 070 - 381 97 24 en vraag naar Helma of Marissa of stuur een mail. Ben je zzp'er in de inkoop en op zoek naar toffe opdrachten? Dan komen wij graag met je in contact. Bel of mail ons en Helma of Marissa zorgen ervoor dat er een passende opdracht gevonden wordt.

Terug naar overzicht